راهنمای همکاری با دیجی کالا و دیجی استایل

  • تیم رایاطرح
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
  • کسب و کار اینترنتی
  • ۰

کسب درآمد از اینترنت میتواند روشهای متنوعی داشته باشد. روشهای مرسوم فروش اینترنتی و ارائه خدمات است. یکی دیگر از روشهای کسب درآمد از اینترنت همکاری با سایتها و شرکتهای دیگر برای کمک به فروش محصولات آنها و دریافت پوسانت است. در این مقاله به راهنمای همکاری با دیجی کالا و دیجی استایل می پردازیم.

مفهوم همکاری با دیجی کالا چیست؟

دیجی کالا بعنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران این امکان را برای فعالان حوزه اینترنتی بوجود آورده است که با معرفی محصولات دیجی کالا به درآمد برسند. نام این روش سیستم همکاری در فروش دیجی کالا است. در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا هر کسی بعنوان صاحب سایت یا مدیر یک صفحه شبکه اجتماعی این امکان را دارد که در این سیستم ثبت نام کرده و سپس توسط لینکهای معرفی شده به کسب درآمد بپردازد. در ادامه به راهنمای همکاری در فروش دیجی کالا می پردازیم.

روش کار بدین صورت است که هربار کاربری بر روی لینک معرفی شده توسط شما کلیک کند و وارد سایت دیجی کالا شود، به هر میزان خرید که انجام دهد درصدی از آن بعنوان پورسانت همکاری به شما پرداخت میشود. این درصد بسته به دسته بندی هر کالا متفاوت بوده و از 2 درصد تا 20 درصد می باشد.

چگونه شروع کنیم؟

برای شروع روش همکاری با دیجی کالا ابتدا باید در این سیستم عضو شوید. وارد سیستم affiliate marketing دیجی کالا شوید و ثبت نام کنید. منتظر بمانید تا ثبت نام شما تایید شود.

پس از ورود به داشبورد ابتدا باید از طریق مدیریت رسانه ها، رسانه خود را ثبت کنید. رسانه شما همان سایت یا صفحه شبکه اجتماعی شما میباشد.

پس از تایید رسانه از طرف دیجی کالا شما میتوانید شروع به همکاری با دیجی کالا نمایید.

برای این کار بایستی وارد قسمت مدیریت لینکها شوید. در این قسمت برای هر محصول یا هر صفحه ای از دیجی کالا میتوانید یک لینک همکاری در فروش ایجاد نمایید. سپس می توانید لینک همکاری در فروش را در سایت یا شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید.

حال اگر کسی بر روی لینک شما کلیک کند و وارد سایت دیجی کالا شود، هر خریدی که از دیجیکالا انجام دهد، شما به ازای آن پورسانت دریافت خواهید کرد.

برای اطلاع از میزان کمیسیون های همکاری در فروش دیجی کالا میتوانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

همکاری در فروش دیجی استایل چگونه است؟

دیجی استایل فروشگاه اینترنتی لباس و پوشاک است. از آنجاییکه دیجی استایل نیز زیرمجموعه دیجی کالا است، لذا این امکان وجود دارد که کاربران به پروموت کردن محصولات دیجی استایل نیز بپردازند. روش همکاری در فروش این سیستم متفاوت از دیجی کالا نبوده و اگر تمایل به همکاری در فروش اینترنتی لباس و پوشاک، همکاری در فروش ساعت و زیورآلات داشته باشید میتوانید از این سیستم نیز استفاده نمایید.

برای دریافت لینک همکاری در فروش دیجی استایل کافی است در داشبورد سیستم افیلیت مارکتینگ دیجی کالا در قسمت مدیریت لینکها دیجی استایل را انتخاب کرده و لینک همکاری در فروش دیجی استایل را ایجاد نمایید.

با چه روشهایی میتوان به همکاری با دیجی کالا پرداخت؟

هر روشی که شما در آن مهارت داشته باشید و بتوانید به بازاریابی محصولات دیجی کالا بپردازید می تواند بهترین روش باشد. بعنوان مثال روشهای زیر می تواند برای همکاری در فروش مناسب باشد:

  • داشتن یک سایت وبلاگی و نوشتن مقالات درباره محصولات دیجی کالا
  • داشتن صفحه اینستاگرام پر مخاطب و استفاده از لینک استوری یا لینک بیو
  • داشتن کانال تلگرام و تبلیغات در آن
  • استفاده از روشهای متنوع تبلیغات کلیکی
  • استفاده از روش تبلیغات ایمیلی

چگونه می توان بصورت اصولی آموزش دید؟

اصولا در هر کسب و کاری هرچقدر دانش و تجربه شما در آن زمینه بیشتر باشد موفقیت شما نیز سریعتر اتفاق خواهد افتاد. با توجه به شرایط رقابتی حال حاضر در دنیای وب می توان گفت روش همکاری در فروش نیز یک روش ساده نبوده و کسب درآمد اصولی از آن نیازمند آموزش حرفه ای است.

البته که شما می توانید بدون آموزش هم شروع کنید و روشهای مختلف را تست کنید تا به نتیجه و درآمد دلخواه برسید. ولی اگر تمایل داشته باشید که این روش را بصورت اصولی و حرفه ای یاد بگیرید پیشنهاد میکنیم سری به صفحه آموزش همکاری در فروش دیجی کالا بزنید.

مجموعه رایاطرح برای این موضوع یک بسته جامع آموزشی طراحی و تولید کرده است که بصورت حرفه ای همکاری در فروش دیجی کالا را به شما آموزش می دهد.

نتیجه گیری :

روش همکاری در فروش اینترنتی یا افیلیت مارکتینگ روش جدیدی نبوده و یکی از روشهای مرسوم در دنیا می باشد. قبل از دیجی کالا نیز شرکتها و فروشگاههای اینترنتی دیگری وجود داشتند که سرویس همکاری در فروش ارائه می کردند، ولی دیجی کالا ویژگیهای منحصر بفردی دارد که شرایط متفاوتی را در اختیار همکاران قرار میدهد. اگر قصد شروع افیلیت مارکتینگ در ایران دارید پیشنهاد ما استفاده از سیستم کسب درآمد دیجی کالا است.

با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما میتوانید در رشد کسب و کار خود قدم موثری بردارید!

[avangpress_form id="10026"]
مطالب مرتبط
پست های جدید اینستاگرام
[instagram-feed]
محصولات مرتبط
پرسش و پاسخ

پرسش یا نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

رایاطرح دارای گواهی تخصص در طراحی UI و UX از دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه شریف
رایاطرح
پادکست هفته
مدت زمان سئو چقدره و در چه مدتی میشه به صفحه اول گوگل رسید؟

به اشتراک بگذارید